Jaarverslag 2011

Het eerste kwartaal van 2012 is alweer bijna afgerond, maar toch verdient u een kijkje in de keuken van 2011. De openheid waar u recht op heeft verschaft de Orange Kids Foundation middels het jaarverslag. Het jaarverslag 2011 vat samen hoe het jaar er op meerdere vlakken voor de Orange Kids Foundation heeft uitgezien. Wat waren onze doelen? Hebben we die behaald? Wat gebeurde er in de organisatie en hoe bracht de Orange Kids Foundation het er financieel vanaf? Uiteraard worden ook de kernactiviteiten onder de loep genomen, daar waar het allemaal om draait: de georganiseerde toernooien en de kinderen die we hebben laten sporten en daarmee plezier hebben mogen schenken. Het bestuur is trots op het document dat er ligt en we zijn ervan overtuigd dat ook dit document aantoont dat we als organisatie zijn gegroeid. Bent u benieuwd naar de prestaties en de successen van de Orange Kids Foundation? Download dan nu gratis het het jaarverslag en zie het met uw eigen ogen!

Klik hier voor het jaarverslag van 2011

0 antwoorden

Laat een reactie achter

Wilt u zich mengen in de discussie?
Voel u niet bezwaard om bij te dragen!